El futur dels eixos comercials i les solucions digitals de brand experience centraran la 3a Setmana del Comerç

Contingut publicitari

El futur dels eixos comercials i les solucions digitals de brand experience centraran la 3a Setmana del Comerç
El futur dels eixos comercials i les solucions digitals de brand experience centraran la 3a Setmana del Comerç

-Les Jornades Comerç Increïble –sessions de debat i coneixement que se celebren en el marc de la Setmana del Comerç— se centraran enguany en analitzar les noves eines de promoció dels eixos comercials i en les oportunitats de les solucions tecnològiques pel comerç

-Una de les jornades —dimarts, 26 de març— es dedicarà de forma monogràfica a analitzar i debatre el present i futur dels eixos comercials a Catalunya, i la futura llei de les Àrees de Promoció Econòmica i Urbana (APEUs), com a eina de foment i millora de la àrees comercials

-També tindrà lloc el “Retail Talks”, un showroom per al comerç, on destacades empreses i entitats presentaran les seves solucions digitals en àmbits com la intel·ligència artificial, Big Data o neuromàrqueting orientades al brand experience

-A banda, les entitats i associacions de comerç se sumen a la 3a Setmana del Comerç, més de 150 activitats i accions arreu del territori
 

Del 25 al 31 de març se celebra la tercera edició de la Setmana del Comerç, una iniciativa que impulsa la Generalitat, a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM). Amb el comerç com a protagonista, aquesta iniciativa pretén ser el punt de trobada amb el sector comercial i on es combinaran espais d’intercanvi d’experiències, plataformes de reflexió, i espais de foment d’idees amb un munt d’activitats arreu del territori que ajudaran a posar en valor el comerç i a reivindicar l’important paper que juga en l’economia catalana i en el model de país.

El tret de sortida de la Setmana del Comerç el donarà dilluns, 25 març, la consellera d’Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, al Caixa Fòrum, i comptarà amb la conferència “Radical Retail” on el consultor i fundador d’Infonomia, Alfons Cornella explicarà la seva visió sobre el comerç.

Jornades Comerç Increïble

Les Jornades Comerç Increïble —sessions tècniques de debat i coneixement que se celebren en el marc de la Setmana del Comerç— se centraran enguany en analitzar les noves eines de promoció dels eixos comercials, i en les oportunitats de les solucions tecnològiques pel comerç.

La sessió de 26 de març es dedicarà de forma monogràfica a analitzar i debatre el present i futur dels eixos comercials a Catalunya, i la futura llei de les Àrees de Promoció Econòmica i Urbana (APEUs), com a eina de foment i millora de la àrees comercials. Es comptarà amb la col·laboració de 3 experts europeus sobre la implantació del BID’s al Regne Unit i Alemanya.

La jornada del 27 de març se centrarà en “Vendre com sempre, però diferent! Com reinventem les botigues per vendre en un futur?”. De la mà de l’economista i “botigueròleg” Marcos Álvarez, s’ajudarà als assistents fer una diagnosi diferent dels seus negocis per planificar noves estratègies de venda per al futur. Alhora es debatrà sobre els nous perfils de consumidor, i de les noves competències que han de tenir els venedors.

Dijous, 28 de març, la sessió es dedicarà a com maximitzar les inversions en eines tecnològiques. Amb la participació de 3 experts en la matèria, la jornada s’orienta específicament als empresaris de comerç, serveis i moda i als professionals que gestionen aquest àmbit a les seves empreses.

Divendres, 29 de març, tindrà lloc el Retail Talks, un showroom per al comerç, on destacades empreses i entitats presentaran les seves solucions digitals en àmbits com la intel·ligència artificial, Big Data o neuromàrqueting. Amb l’aparença d’un “market place”, 16 empreses proveïdores exposaran in situ totes les solucions que ofereixen per a la generació de brand experience per al comerç detallista, amb contactes B2B amb els assistents.

Activitats de 3a Setmana del Comerç al Vallès Oriental

Entitats i associacions de comerciants de la comarca se sumen una edició a la Setmana del Comerç amb un ampli programa d’activitats, que inclou des de jornades de reflexió i coneixement per a professionals fins a activitats lúdiques per a tots els públics.

A Granollers, l’entitat Gran Centre Granollers ha organitzat pel 28 de març el 16è Cicle de conferències 2018/19, amb la sessió « Més enllà del repte de ser persona », a càrrec de Pilar Muntan. De la seva banda, l’Associació de Comerciants Del Rec al Roc organitza el 23 de març la Fira Embruixa’t. A Cardedeu, la Xarxa de Comerç de Cardedeu durà a terme el 29 de març un Taller de bosses reciclades. A Mollet, l’Associació d'Autònoms Dones i Homes Emprenedors de Catalunya impulsa del 25 al 31 la campanya «Fes la millor compra, vine al museu El Comerç amb la Cultura». A Montmeló, la Unió de Botiguers i Comerciants durà a terme del 25 al 30 de març la campanya «Comprar a Montmeló té premi», i a Sant Feliu de Codines, el Grup de Comerciants Codinec impulsa del 25 de març al 2 d’abril la campanya «Benvinguda Primavera!»

Edicions locals