Sarau i espectacle de motor a Lliçà d'Amunt
Exhibició dels pilots de la Vall del Tenes que participaran al Rally Costa Brava
Lliçà d'Amunt
Ja ho destacava en una entrevista a AraVallès el president del Grup 24 Hores, Francesc Padró: el motor és patrimoni del Vallès Oriental i rodalia. Per això més d'una vintena de vehicles pilotats per veïns de la Vall del Tenes participaran els propers 6 i 7 de novembre a la cinquanta-setena edició del Rally Costa Brava. Molts pilots que aquest diumenge 11 d'octubre es reuniran a Lliçà d'Amunt. L'Ajuntament del municipi, en col·laboració amb la Colla de Carretons de Lliçà d'Amunt i l'Automòbil Club Ronçana, organitzen la presentació i exhibició dels pilots de la Vall del Tenes que participaran al ral·li. La cita és a les onze del matí, a l'aparcament de l'institut Lliçà.
Les tandes d'exhibició s'iniciaran al final de les cases del carrer de Pau Claris, girant a l'esquerra per l'avinguda dels Països Catalans, on hauran de superar uns obstacles, i tornant a girar a l'esquerra cap a l’aparcament de l'IES Lliçà, on després de fer unes quantes virolles, finalitzarà la prova. Excepcionalment, amb motiu d'aquest esdeveniment esportiu, el tram del carrer de Pau Claris amb el de Sala Ambrós direcció al carrer d'Anselm Clavé s'habilitarà de sortida i, així, el trànsit de veïns no es veurà afectat, segons informa l'Ajuntament del municipi. Per motius de seguretat, es limitarà un espai per al públic. D'aquesta manera, tots aquells que vulguin gaudir de l'espectacle hauran de fer-ho des dels espais de seguretat.
Després de l'exhibició, que durarà unes dues hores, els cotxes quedaran exposats en un tram de l'avinguda dels Països Catalans, davant de l'IES Lliçà. Entre els cotxes participants hi ha: Renaults Clio R3, un Citroën C2 2000, Renaults Clio Sport, un Mitsubishi Evo, un Lada, Peugeots 206, Kitcars i HD i un Citroën Saxo 1600, a més d'alguns clàssics com: Fords Escort 2000, un Bianchi, Renaults 5 GT Turbo, un Renault 8 TS o un Cinca Mil GT Turbo.