La Policia de Canovelles rep assessorament sobre els requisits d'informació al consumidor en els establiments comercials

La Diputació desenvolupa activitats de capacitació per a personal municipal

Societat

Canovelles

Vuit policies de Canovelles han assistit al curs sobre els requisits mínims d'informació que s'han d'oferir al consumidor. Aquest curs, de dues hores de durada, l'ha organitzat l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de Canovelles amb el suport de l'Àrea de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona. L'activitat té l'objectiu de facilitar tota la informació per a què els agents de la policia local puguin col·laborar amb l'Oficina Municipal de Consum, facilitant el suport necessari, tant de les persones consumidores, com del teixit comercial del municipi.

Durant la sessió, els dos tècnics del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació han donat informació al col·lectiu d'agents sobre el marc normatiu que regula la informació i defensa del consumidor, els requisits mínims d'informació al consumidor que han de respectar els establiments comercials (fulls oficials de reclamació denúncia, horaris comercials, preus de venda al públic, tiquet de compra-factura, etiquetatge dels productes i normalització lingüística), les eines de constatació de les possibles irregularitats i la seva importància dins la prevenció en matèria d'informació i defensa de les persones consumidores i usuàries.

Aquesta activitat de la Diputació té l'objectiu prioritari, segons Dolores Gómez, diputada de l'Àrea, 'de facilitar tota la informació per a què els agents de la policia local puguin col·laborar amb l'Oficina Municipal de Consum de Pineda de Mar facilitant el suport necessari, tant de les persones consumidores, com del teixit comercial del municipi'.

Edicions locals