Vallès Visió estrena programació i renova la imatge per ser més propera

La televisió pública del Baix Vallès transforma l'espai 'Visions' en un magazin informatiu i introdueix debats a 'La Jornada'

Societat

Mollet del Vallès

Canviem per estar més a prop teu és el lema amb què Vallès Visió ha donat a conèixer la seva nova graella de programes i la nova imatge del plató. Aquesta renovació ha estat el primer encàrrec per a Manel Carvajal, incorporat al novembre com a gerent del Consorci Teledigital Mollet, l'ens que gestiona la televisió pública baixvallesana. Ell mateix, acompanyat de la periodista Neus Parés, presentava dimecres la programació que s'ha estrenat aquesta setmana.

Carvajal ha explicat que els canvis cerquen sobretot "ser encara més propers als ciutadans". Per això, Vallès Visió manté els informatius com a "programa estrella" de la casa, "amb continguts poc institucionals i més de la gent del carrer", diu Carvajal.

Per complementar aquesta informació de proximitat, Vallès Visió incorpora dues novetats significatives a la graella. D'una banda, reconverteix el fins ara espai d'entrevistes i debat, Visions, en un magazin d'actualitat presentat per Alícia Navarro i Neus Parés, qui assegurava que hi vol "molta presència de les entitats i la gent del carrer, amb debats no vinculats a cap tema d'actualitat política". La primera edició de dijous (20.30 h) es dedicava a les curses i al running. La setmana vinent, Visions farà balanç de les rebaixes amb les associacions de comerciants dels diferents municipis del Consorci.

D'altra banda, el programa d'informació esportiva La Jornada, que manté l'emissió els dilluns (20.30 h), incorpora entrevistes i debats, a banda de l'habitual resum del cap de setmana. Albert Maspons hi continuarà al capdavant i s'incorpora com a copresentadora Bea Amado-Lóriga.

Finalment, el programa cultural El Calaix desapareix i es transforma en unes càpsules curtes, microespais, que s'emetran entre la programació, com també es farà amb la informació meteorològia.

Més sinergies
Carvajal ha assegurat que Vallès Visió vol "aprofitar més la sinergia dels mitjans públics de la zona", així com convidar periodistes d'altres mitjans com a tertulians. El gerent també considera que aquesta sinergia també es pot explorar en l'àmbit publicitari, amb intercanvis o paquets publicitaris de diferents mitjans.

Edicions locals