Jordi Molà, de Palautordera, canvia el FC Barcelona per Bolívia

El responsable de premsa de l'EC Granollers dirigirà un centre d'alt rendiment per joves promeses del futbol

Esports

Granollers, Sant Esteve de Palautordera

El cap de premsa de l’EC Granollers, i veí de Palautordera,  Jordi Molà, canvia l’escola del FC Barcelona a Miami (Estats Units) per dirigir durant els tres següents anys un projecte de futbol base a Bolívia. Sota el nom Bolívia 2022, l’empresa Grentidem (vinculada al futbol des de fa uns anys) farà de paraigües a Molà per ser el màxim responsable d’un centre d’alt rendiment que seleccionarà els millors joves talents bolivians.

Molà, de 28 anys, llicenciat en Periodisme i tècnic nacional de futbol, portava quatre anys a l’escola del Barça i el darrer feia de director esportiu a l’escola blaugrana de Miami. Però el vallesà s’ha deixat seduir per un projecte d’una envergadura superior. “És un projecte de país”, remarca Molà que adverteix que el projecte té un rerefons social.

Durant el primer any viatjarà per tot el país sudamericà per captar jugadors, de 6 a 17 anys, fent campus i cursos per fer una primera selecció, principalment a les ciutats de Santa Cruz de la Sierra, Cochabamba i La Paz. Posteriorment, el projecte centrarà la seva activitat en el centre d’alt rendiment que s’ubicarà a Santa Cruz de la Sierra. “Passo de Miami a Bolívia, que és un canvi important, però molt content i amb molta il·lusió. tinc ganes de fer la feina el millor possible”, diu Molà, que marxa el proper 28 de juliol i que s’emporta dos entrenadors al país sudamericà, Fermin Alonso i Raúl Casado, tots dos veins de Palautordera.

“En el moment que et proposes un projecte d’aquest tipus és un procés  llarg termini. No hi ha cap objectiu concret i he de seguir fent el que havia fet els darrers anys però ara en un país diferent”, admet el vallesà Jordi Molà.

Edicions locals