L'Ametlla presenta un nou sistema de fidelització de clients

Serà una targeta d'àmbit local pensada per dinamitzar el teixit comercvial del poble

Economia

Ametlla del Vallès



L'àrea de Comerç de l'Ajuntament de l'Ametlla del Vallès ha posat en marxa un nou sistema de fidelització de clients que consisteix en una targeta que els establiments adherits a la iniciativa entregaran als seus clients perquè aquests acumulin saldo després de fer una compra en qualsevol comerç associat i puguin després bescanviar-lo en qualsevol dels comerços adherits.

La targeta pretén convertir-se en un element d’ús generalitzat a l'Ametlla del Vallès, i neix amb l’objectiu que el client no necessiti tantes targetes per moure’s i comprar, així com dinamitzar el teixit comercial local.

A més, aquesta targeta –personalitzada amb el logotip de l'Ametlla– permetrà gaudir de preus especials per tot Catalunya en centres mèdics, llocs d'esplai, d'aventura, museus, cases rurals, benzineres, etc. 

La presentació del nou sistema als comerços del poble que vulguin adherir-se a la campanya serà aquest dimecres, dia 22, a les 20.30 h a la Sala Polivalent.

Edicions locals