El Cor Plèiade inaugura el 2020 amb la incorporació de Maria Jové com a directora escènica del concert 'Un Nadal d'estrelles'
El conjunt femení portarà el muntatge a Llevant Teatre per segona vegada, amb les composicions de Jordi Puig i Bernat Vivancos
Sant Celoni
Un Nadal d'Estrelles serà el concert que el Cor Plèiade d'Amics de la Unió oferirà a Llevant Teatre divendres (21 h), un muntatge que ja es va escenificar el darrer any, però que enguany presenta una versió millorada, amb la incorporació de les composicions originals de Jordi Puig i Bernat Vivancos, qui han creat dues peces expressament per a Plèiade. El conjunt està format per veus femenines agudes que interpreten peces a cappella –és a dir, sense instrumentació–, de compositors del segle XX amb temàtiques, estils i llengües diferents.
Sota la direcció de Júlia Sesé i amb posada en escena de Maria Jové –qui s'estrena en aquest doble concert com a directora escènica–, el muntatge tindrà lloc en dues sessions, la primera a la ciutat i la segona al Teatre Ateneu de Sant Celoni, divendres 10 de gener (21 h). "Serà un concert ple de sorprenents sonoritats i impactes visuals", fa saber l'organització, formada per Amics de la Unió i pel mateix Cor Plèiade. El cor, a més de cantar entre el públic, també ballarà, i apostarà per experiments escènics innovadors.
Pel que fa al repertori, el Cor Plèiade farà un repàs de nadales, tant catalanes com d'arreu del món, per donar la benvinguda al 2020. El concert tindrà un preu de 15 euros.