Endesa obre un nou punt d'atenció als clients a Granollers

La nova oficina d'Anpe Instal·lacions farà assessorament sobre pautes de consum, informació de la factura i modificacions del contracte

Societat

La nova oficina d'Endesa a Granollers
La nova oficina d'Endesa a Granollers | Endesa

Endesa ha obert un nou punt de servei d'atenció als clients a Granollers, per mitjà d'Anpe Instal·lacions, al carrer Francesc Macià i Lluça, número 151. L'oficina que donarà servei a tot el Vallès Oriental estarà oberta de dilluns a dijous, de 9 a 17 h, i divendres, de 9 a 15 h.

De fet, Endesa ha obert quatre nous punts a Catalunya: Granollers, Olot, Terrassa i Tremp, que han donat feina a 10 persones. Aquestes oficines, que en substitueixen d’anteriors, s’afegeixen a la xarxa comercial que ja hi ha distribuïda arreu del territori català i sumen 61 punts d’atenció presencial.

Des d’aquestes oficines s’atendran sol·licituds d’informació i es gestionaran diversos aspectes relacionats amb el subministrament elèctric, com per exemple mesures d’estalvi energètic, assessorament sobre millora de pautes de consum, informació sobre la factura, ajornaments i fraccionaments, contractació d’energia, modificacions contractuals o manteniment. També es preveu atendre –com a la resta de punts de servei del territori– consultes sobre les condicions que s’han de complir per poder-se acollir al Bo Social elèctric. Precisament Endesa va informar a tots els clients que les renovacions s’han prorrogat a conseqüència del període d’alerta sanitària.

Per a reservar dia i hora, els clients que ho desitgin poden demanar cita en línia a la web d'Endesa Energia o bé a Energia XXI en funció de si es té contractat el mercat lliure o regulat, així com mitjançant les app Endesa Clientes o Energía XXI. En tots els casos s’haurà de seleccionar la ubicació, tipus de servei i la data i hora de preferència. A continuació, i segons el codi de reserva obtingut, es comunicarà el dia i hora.

Edicions locals