El KH-7 rebrà 19.000 euros d'ajut per la Covid-19 de la federació estatal
Tots els equips que participen a la Lliga Guerreras Iberdrola rebran aquest ajut per part de la RFEBM
Després de donar per conclosa la competició d'enguany a causa de la pandèmia de la COVID-19 i finalitzats els segments d'anàlisi per conèixer els compromisos dels clubs, la Real Federación Española de Balonmano (RFEBM) ha fet oficial el repartiment de 200.000 € entre els components de la Lliga Guerreres Iberdrola, entre els quals es troba el KH-7 Balonmano Granollers (BMG).
Des de la passada temporada i de forma voluntària, la RFEBM s'ha compromès amb tots els clubs participants de la Lliga Guerreres Iberdrola, pel qual, dins del conveni de col·laboració amb el patrocinador principal de la competició, la companyia energètica Iberdrola, es destina una quantitat substancial, subjecta a determinats compromisos que adquireixen els equips, amb especial incidència en l'obligatorietat de regularitzar les condicions laborals de les jugadores. Després del balanç final de la competició, i un cop finalitzat el procés electoral, la federació estatal oficialitza les quantitats que percebran els clubs, del compromís que emana del conveni de col·laboració amb Iberdrola.
Considerant el total de contractació amb la Seguretat Social, el KH-7 rebrà un total de 19.357 € per tenir 15 jugadores en plantilla del primer equip. El Bera Bera serà el club que més percebi amb una quantitat superior als 25.000 €, amb 16 jugadores contractades. El segueix Remudas Illa de Gran Canària, amb més de 24.000 € i 14 contractades. Atlètic Guardis (més de 22.000 € i 15 contractades), Aula Cultural (21.000 € i 16 contractades) i Màlaga Costa de el Sol (20.000 € i 13 contractades) configuren el repòquer de clubs amb major assignació. Per sota, Bm. Elx (7.000 € i 8 contractades), Bm. Alcobendas (9.000 € i 8 contractades) i Bm. Zuazo (10.000 € i 14 contractades) són els equips que tanquen la taula del repartiment.
La decisió de la RFEBM de destinar una part substancial de la quantitat que prové del conveni amb Iberdrola per potenciar l'aposta per la millora laboral de les jugadores, forma part del pla estratègic de desenvolupament de l'handbol femení, consensuat amb Iberdrola i el Consell Superior d'Esports, a través de la Subdirecció General de Dona i Esport, dins el programa Univers Dona II.