El KH-7 BMG, primer triomf de lliga aquesta temporada davant l'Adesal Córdoba
Després d'una primera part que va acabar en empat, les de Robert Cuesta van dominar la segona meitat per endur-se el partit
El KH-7 Balonmano Granollers (BMG) ha guanyat 20 a 30 divendres davant de l'Adesal a la primera jornada de la Lliga Guerreres Iberdrola (Grup B) que es va poder seguir en directe per Teledeporte.
Les noies de Robert Cuesta van començar el partit amb una mica de nervis. L'Adesal va ser capaç d'aguantar tota la primera part a un Granollers que no estava aconseguint marcar amb facilitat i amb poc encert a la porteria. A l'equador de la primera part, les cordoveses van aconseguir el màxim avantatge amb 8 a 5 (minut 17). Però la reacció en defensa de les catalanes es va traduir amb un empat a 9 al minut 20 i la igualtat es va mantenir fins a arribar al descans 14 a 14.
El guió de la segona part va ser totalment diferent. Un parcial de 0-8 va trencar el partit a favor de les jugadores del KH-7. L'Adesal no es trobava còmode amb la gran defensa que va plantejar Robert Cuesta. Les recuperacions de pilota, els gols a porteria buida i els contraatacs de Jana Castañera van deixar en evidència els punts febles de l'Adesal. Les vallesanes van arribar a tenir un avantatge màxim d'onze punts al minut 55 (17 a 28). El conjunt femení del BMG va aguantar fins al final amb una diferència considerable i va acabar el partit amb deu gols de diferència.
Igualment, Robert Cuesta va explicar que està molt content amb el rendiment de les noves incorporacions i que "estan aportant molt a l'equip i tenen una actitud immillorable".
La capitana granollerina Kaba Gassama va ser la millor jugadora del partit, amb 7 gols de 7 llançaments i essent la pivot més desequilibrant fent accions d'èxit tant en defensa com en atac. A més, Gassama ha estat convocada per la selecció espanyola de Carlos Viver per al 'Objetivo 2021' del 20 al 26 de setembre a Granollers, juntament amb la portera Nicole Wiggins i l'extrem dret Ana González.
El pròxim partit que jugarà el KH-7 serà dissabte a les 17 h a casa contra La Calzada, el darrer rival que els va eliminar a quarts de la Copa de la Reina fa dues setmanes.