Alèxia Putellas, també nominada al premi The Best
Aquest guardó el lliurarà la FIFA el 17 de gener del 2022
La FIFA ha publicat la llista de nominades al premi The Best i la molletana Alèxia Putellas és una de les favorites per guanyar aquest guardó. La federació internacional donarà a conèixer la guanyadora el 17 de gener del 2022 en una cerimònia per Internet.
La magnífica temporada que va realitzar el femení blaugrana no ha passat desapercebuda i quatre de les 13 nominades són jugadores culers, amb Aitana Bonmatí, Caroline Graham-Hansen, Jennifer Hermoso i la molletana Alèxia Putellas. De fet, la molletana està pendent d'obtenir el pròxim dilluns la Pilota d'Or, que lliura la revista France Football en una gala a París.
Més reconeixements
Fa una setmana, la molletana va rebre el guardó de jugadora més valuosa de la Gala del Futbol Femení Europeu, que va organitzar el diari Mundo Deportivo. A més, el portal Goal va escollir a la molletana com a millor jugadora de l'any, tenint en compte els vots de 23 milions de seguidors. A més, a l'agost va ser escollida Millor Jugadora d'Europa, segons la UEFA.