El KH-7 i el CNG ajornen els seus compromisos per la Covid-19
Els dos equips sèniors havien de jugar dissabte els seus respectius partits de lliga
El sènior femení del KH-7 i el masculí del CNG s'han vist obligats a ajornar els seus compromisos per la Covid-19. Segons informen els dos clubs de Granollers, els equips rivals tenen diversos casos de coronavirus que han obligat a la suspensió del partit.
El CN Granollers habia de jugar dissabte contra el CN Caballa, en un duel pel tercer lloc de la Primera Divisió estatal de waterpolo. "S’ha hagut d’ajornar a causa de l’alta incidència de positius de l’equip rival. S’està buscant una nova data per poder disputar aquest encontre entre dos rivals directes: el CNG que és quart amb 15 punts, i el Caballa, tercer amb 16 punts", informa el club granollerí.
Pel que fa al KH-7, dijous el BMG va informar de la suspensió del partit contra el BM Salud Tenerife, també per coronavirus. "La sol·licitud d'ajornament s'ha produït arran dels casos de Covid-19 que ha tingut la plantilla del Balonmano Salud Tenerife. La nova data del partit s'establirà atenent a la millora de la situació i l'adaptació dels calendaris de tots dos equips", explica en un comunicat el club.