El Fraikin es queda sense els germans Márquez

El club anuncia la marxa de Chema i fa unes setmanes va fer el mateix amb Alejandro

Esports

El Fraikin es queda sense els germans Márquez
El Fraikin es queda sense els germans Márquez | BM Granollers

Chema Márquez no continuarà al Fraikin Granollers la temporada 2022-2023. El central madrileny va arribar l'estiu de 2020 provinent del BM Guadalajara, i ha vestit la samarreta blanc-i-blava les dues últimes temporades.

La seva aportació a l'equip ha estat espectacular, fins avui ha jugat 47 partits i ha marcat 222 gols, liderant el rànquing de golejadors de la Lliga Asobal en la present temporada. De fet, la seva bona aportació a l'equip granollerí li va valdre per anar convocat amb la selecció espanyola a l'Europeu, que va acabar amb una medalla de plata penjada al coll. Aquesta setmana, Chema està concentrat amb Espanya a Dinamarca per disputar dos partits amistosos de la Golden Cup contra Dinamarca i Noruega aquest cap de setmana. 

En un comunicat, el BMG agraeix a Márquez "la seva immensa aportació". De fet, fa unes setmanes, el mateix club també comunicava la marxa del seu germà, l'Alejandro, que després de sis temporades al Fraikin iniciarà una nova etapa la pròxima temporada l'Istres Provence Handball, de França. Els dos germans acabaven el seu contracte a finals d'aquesta temporada i coincidiran la pròxima temporada a la lliga francesa perquè el Saint-Raphaël ha anunciat la seva incorporació per a les dues pròximes temporades. 

Edicions locals