El CD La Concòrdia assegura la participació a la Copa de la Reina
Les blavetes encaren el final de temporada en una posició tranquil·la
El CD La Concòrdia ha assegurat la seva participació en la Copa de la Reina de futbol sala de la temporada que ve. L'equip de La Llagosta es va imposar per 2-4 a l'AE Penya Esplugues B, certificant així el top 8 a la classificació de la Segona Divisió Nacional Femenina.
Les jugadores de La Concòrdia van tornar a la senda de la victòria a Esplugues, després d'un empat i una derrota. Els 3 punts aconseguits els hi permeten assegurar-se la participació a la propera Copa de la Reina, on començaran a la primera ronda eliminatòria. L'equip blavet ja va participar aquesta temporada a la competició del KO nacional, on van arribar fins a vuitens de final caient davant el Marín Futsal. L'any que ve tindran una oportunitat per millorar el resultat i arribar més lluny en el torneig.
El CD La Concòrdia ocupa actualment la setena plaça amb 47 punts en una posició tranquil·la. Ja té assegurades la permanència i la classificació a la Copa de la Reina i no opta a l'ascens. Per tant, l'equip llagostenc afronta les últimes 3 jornades lliga sense pressió. El primer d'aquests partits serà la setmana que ve davant el FSF César Augusta, un equip en una situació similar a les blavetes.
Representació al Campionat d'Espanya Sots-19
La portera del CD La Concòrdia, Júlia Sanz, disputarà aquest cap de setmana el Campionat d'Espanya Sots-19, dins la selecció catalana. El campionat es diputarà durant tota aquesta setmana a A Corunya, on l'equip català buscarà les medalles. Sanz té experiència en els Campionats d'Espanya de base, on ja compta amb tres medalles.