Aroa Zapata, del CA Mollet, bat un rècord de Catalunya de fa 30 anys
L'atleta ha superat el rècord de Catalunya de salt de longitud sub12 amb una marca de 4,75 m
Aroa Zapata, atleta del CA Mollet, va batre dissabte passat una marca històrica. La molletana va realitzar un salt de 4,75 m, superant així el rècord de Catalunya de salt de longitud sub 12, que portava vigent des del 1990. D'aquesta manera, Zapata trenca un dels rècords més antics que quedaven a l'atletisme català.
Aroa Zapata va superar en més de mig metre el millor registre de la segona classificada, una demostració del gran salt que va signar la de Mollet. Com és obvi, l'atleta va proclamar-se campiona de Catalunya amb aquesta marca, fet que després també va aconseguir a la cursa dels 60 m.
Rubén Serrano, entrenador dels atletes sub12 del CA Mollet, destaca que els hi va fer "molta il·lusió" assolir aquesta fita. Serrano explica com ho van viure l'Aroa i la seva família: "Tots estaven que no s'ho creien, va ser un esclat d'alegria. Ella s'ho va passar molt bé".
El CA Mollet, el millor club del campionat
El Club Atlètic Mollet va tenir una jornada excel·lent al Campionat de Catalunya sub12, celebrat a Castellar del Vallès. A més dels dos ors d'Aroa Zapata, l'entitat molletana va obtenir quatre medalles més: l'or de Gisela Andrés als 2.000 m marxa, la plata d'Arnau Carreras al llançament de pes, la plata de David Escribano als 600 m i el bronze d'Ivan Garcia a la mateixa prova. Tot i ser una competició individual, la pluja de podis li va donar al CA Mollet la primera posició a la classificació de clubs, mig punt per davant del Cornellà Atlètic.
L'entrenador Rubén Serrano felicita els seus nois i noies per tots els èxits aconseguits, ja que afirma que han tingut "una temporada molt dura" i que "han treballat molt". El preparador es va mostrar satisfet pel "bon planter" que té el CA Mollet a les categories de base.
Al mateix lloc es va celebrar també el Campionat de Catalunya sub14, on el club molletà va sumar un podi més. Va ser la tercera posició de Marc Tellez als 1.000 m obstacles.