Més de 40.000 entrades venudes per a la Fórmula 1
El Circuit va obrir el període de venda d'entrades el passat divendres pel Black Friday amb descomptes
Granollers, Montmeló, Parets del Vallès
El Circuit de Barcelona-Catalunya va obrir divendres els seus canals de venda per la Fórmula 1, que tindrà lloc del 2 al 4 de juny. La venda d'entrades va coincidir amb la celebració del Black Friday, que oferia descomptes a les entrades. El resultat d’aquest llançament ha superat totes les expectatives del Circuit, venent entre usuari final i agències i tour operadors més de 40.000 entrades en les primeres hores de la sortida a la venda, tant en tribunes amb promoció com en localitats sense descompte.
"La gran acollida per part del públic demostra que, un any més, el traçat barceloní podria seguir amb la tendència d’aquest 2022, any que es va penjar el cartell d’entrades exhaurides per al Gran Premi de Fórmula 1", informa en un comunicat el Circuit.
La promoció del Black Friday també va oferir als aficionats a les dues rodes l’oportunitat d’adquirir les entrades per al Gran Premi Monster Energy de Catalunya de MotoGP, de l'1 al 3 de setembre.
A partir d’ara, els tiquets de Fórmula 1 i de MotoGP estan disponibles amb el preu final de venda al públic i alguns descomptes habituals com els de les modalitats Júnior i Sènior, Carnet Jove o soci del RACC.
Pla Estratègic del Circuit
El passat mes d’octubre es presentava el Pla Estratègic del Circuit, que dotava el recinte esportiu d’un nou full de ruta per a fer front als reptes i a les exigències del present i del futur. Un nou Circuit es va posar en marxa, ampliant les seves fronteres cap a activitats diverses i posant èmfasi en la mobilitat verda, la innovació i la digitalització, així com destinant recursos en la millora contínua de les seves instal·lacions, tant dins com fora de la pista.