Dos ferits per arma blanca en una baralla la matinada de dissabte
Els fets van passar a la zona d'oci del Ramassar, a Granollers, quan una baralla va deixar un total de quatre ferits
Granollers
Quatre persones van resultar ferides lleus, dues d'elles per arma blanca i dues més amb contusions i cops, en una baralla que hi va haver dissabte de matinada a la zona d'oci del Ramassar. Els ferits van ser traslladats a l'Hospital de Granollers.
Els Mossos d'Esquadra van rebre un avís al voltant de les 5.45 h de dissabte d'una baralla al carrer Montseny, a la zona d'oci del Ramassar, de la qual van resultar ferides quatre persones, dues per contusions i dues per arma blanca. També van acudir-hi patrulles de la Policia Local i el Servei d'Emergències Mèdiques, que va traslladar els ferits a l'Hospital. La unitat d'investigació dels Mossos es va fer càrrec de la investigació, i de moment no s'ha detingut cap persona relacionada amb el cas.
Fa només tres setmanes, una altra baralla entre dues persones al carrer Bartomeu Brufalt, a tocar de l'Hospital, va acabar amb una d'elles ferida per arma blanca. En aquest cas, un home va agredir-ne un altre d'una ganivetada a la cama després d'una baralla al voltant d'un bar de la zona. L'agressor va aconseguir fugir.