VOTV convida quatre periodistes a parlar de guerra i de la importància de viure en pau

Marc Marginedas, Jordi Armadans, Clàudia Pujol i Albert Forns seran dimarts a l'Edison en el marc de la commemoració del 85è aniversari del bombardeig de Granollers

Societat

Granollers

En el marc de la commemoració del 85è aniversari del bombardeig feixista sobre Granollers, Vallès Oriental Televisió (VOTV) ha organitzat És la guerra. Periodisme en viu, una sessió al cinema Edison en què quatre periodistes explicaran el passat i present de la guerra, el seu preu i la importància de viure en pau.

Hi intervindran Marc Marginedas, corresponsal segrestat per l’Estat Islàmic a Síria l’any 2013 i actualment cobreix la guerra d'Ucraïna; Jordi Armadans, representant de la societat civil en processos diplomàtics de desarmament i control d'armes a les Nacions Unides; Clàudia Pujol, directora de la revista de divulgació històrica Sàpiens, i Albert Forns, escriptor del nou llibre I el cel ens va caure al damunt, que recull testimonis del bombardeig del 31 de maig de 1938 a Granollers.

L’acte, presentat pel periodista de VOTV Pere Puig, és gratuït, obert a tothom i tindrà lloc el dimarts 30 de maig a les 20 h al Cinema Edison de Granollers. Per assistir-hi, però, cal reservar una entrada. La trobada serà enregistrada i posteriorment emesa per VOTV.

Edicions locals